.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشد153درصدی صادرات آبمیوه مازندران

شمال نیوز: صادرات آبمیوه و کنسانتره استان درشش ماهه سال 91رقم  1میلیون و742 هزار دلار بوده که علاوه بر تحقق این رقم در شش ماهه نخست سال 92 ، حدود 2میلیون و665 هزار دلار افزایش داشته است.

به گزارش رسیده از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران، دکترمحمدپور عمران رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران با اعلام این مطلب اظهار داشت: صادرات آبمیوه و کنسانتره مازندران در طول این مدت با رشد 153 درصدی به رقم 4میلیون و 407هزار دلار رسیده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با بیان اینکه از لحاظ وزنی نیز صادرات آبمیوه و کنسانتره استان در نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 258 درصد رشد داشته است گفت: بطوریکه از رقم 836 تن به رقم 2991 تن افزایش یافت.

دکتر محمد پور با اشاره به مقاصد صادراتی استان اظهار داشت: صادرکنندگان آبمیوه و کنسانتره تولید استان را به مقصد کشورهای cis نظیر ارمنستان، قزاقستان، ترکمنستان، آذربایجان و همچنین کشورهای ترکیه، عراق و لبنان صادر می کنند.

وی پتانسیل استان را در تولید محصولات کشاورزی بویژه انواع مرکبات و کیوی را بالا دانست و گفت: با ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی،حل مسائل و مشکلات شرکتهای تولیدی صادراتی آبمیوه و کنسانتره،پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و ... می توان روند رو به رشد صادرات در این بخش را حفظ و توسعه بخشید. /ف

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.